Tuesday, 17 May 2011

Bonet kete pon boleh lupe tutup ke??

SSP - Sikamat Skate Park tempat kejadian. dinaiki kereta hijau 2.0...tapi?? bateri kete dah nak kong...
kan den dah koba dah..ekau F jgn la dicucuk laie moderator tu...kang tak nyalo kito gak yg nayo dahla nak g SSP kang apo2 hal kang jadi, sapo yg susah??? nak dijadikan cito eh..drebar keto tu nak tunjuk pandai..den ngan kengkawan dah byk kali posankan(padahal kengkawan lain takdo posan pon sobb dorg pon nak donga lagu) supayo drebar keto tu cabutla moderator tu takyah pasang lagu pon takpo....asalkan kito slamat poie n bali..tapi dio dogey...dogey amek!! sampai kek SSP dio pon off enjin tp lagu tak dimatikan eh. bateri keto dah paras2 pinggang dah dio leh buek slambo...biasolah culture shock kot.hihihi
lepak punyo lepak punyo lepak, dreba keto tu pon poie bukak bonet nak amek brg eh tetingga kek blakang kalo tak silap den la.lopeh tu dio masuk keto blk duduk lepak mcm biaso ngan kitorg sumo..last2, enjin keto takleh idop. bateri KOMPEM dah kong. dah monggolabah dah sumo org kek dalam keto tu..fuhhh~
                                         
lopeh tu den terpandang blakang, tokojut bosa den drebar keto ni rupo eh bulih tolupo nak tutup bonet lopeh dio amek brg td. haiyoo la drebar tu, dah crack kek eh. den pon suh dio g tutup dl bonet tu. alih2 lopeh yo bonet tu tetutup, lampu keto eh totibo nyalo. den suh drebar yg crack td start keto, dengan sodayo upayo dio start, fuhhhhh brooommm broommm!!!nyalo gak keto eh. itu lah, lenkali, donga cakap kengkawan. jgn main libas ikot sodap yooo. n laie 1, bagi sapo2 yg ado keto, jgn lupo TUTUP BONET, sobab eh kalau bonet tak tutup, nanti keto masuk angin jadi lomau.hihihiihih

1 comment:

  1. poit..aku yg prasan dulu bonet tak tutup..haha

    ReplyDelete