Saturday 19 March 2011

Al-kisah rekrut kolo pilah...

Tersebutlah kisah.. adolah ompek oghang sahabat berjumpo, nak koba an sojuk, takdolah sojuk bona tapi menggigil lah jugak kepalo lutut bebudak nie. Seperti biaso lah tools dah ready, Kuali dah cuci, bahan dah potong tingga nak masak yo..lopeh masak si ompek sahabt (i,f,r,b)berburak2 lah..


i - copeklah b..kau nie..chill sudeyh..
b - aduhh..takleh doe..hari tu aku bawak kete laen mcm..
r - mesti kau bawak keto slow yo kan time tu?
b - a'ah doe..
f - (senyap) uhukkk
i - taknak contact A ke?
f - takyah ar..semak jer..dahladie tu annoying..
r - tahnyer.. pandai2 ar die nak datang, datang. taknak sudah.


Dorg pon sambung laie sobab nak abehkan bbq tu..umangaii si f dah gilo kek eh bukan main banyak laie dio baham. lopeh tu tumbang. jadi crack. HAHA




r - ape aku nak tipu mak aku ek aku tak blk maghrib nie?mak aku
    tu dah la bising doe kalau aku tak blk maghrib.
i - lek r..cakap ar kau ade hal..
r - aku cakap ade bbq ah..perghh menipu.
b - alamak bapak aku call.
i - cakap ar blk lambat sikit.
r - tahnyer, aku leh tipu,kau tipu je r. cakap je ade bbq..
b - elo ayah, ha adek tgk wayang nie dgn kawan2. ha ok ok. nanti         
    adek balik la k..
i - perghh kencing bapak g tgk wayang. cite ape?
b - hikayat merong mahawangsa..(hahaha time nie b dah crack)


Kemudian mereka pon membaham bbq tersebut sampai lah lebam..sampai sumer tergolek melainkan i yg ensem hihihihi. Malam tu plak ade lah sorg budak ni name die A , dahla annoying, bak kata f,bukan den, haha crack skali. si r ngan f lak dah layan cito gay plakk main rabe2 n amek haba kat bdn bergesel2...ewww sumpah crack hahah kesian.. 


gambar hiasan F dan R malam tadi hahhahahahahahahahahahha LOLZ

No comments:

Post a Comment